+381 (0) 11 228 86 44

Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Istraživanje ciljnog tržišta – Targeting

Istraživanje ciljnog tržišta je prvi korak uspešne marketing strategije. Brojnost, prostorna disperzija i heterogenost zahteva potrošača podrazumeva da nijedna organizacija nema moć da obuhvati i zadovolji potrebe svih potrošača.

Zato je važan ciljni pristup marketingu kao pre-sales (pre-prodajnoj) aktivnosti kompanije, pri čemu se prvo izvrši segmentacija tržišta, tj. izdvajaju se grupe potencijalnih potrošača koje imaju potrebu za Vašim proizvodima i/ili uslugama. Nakon toga biramo ciljno tržište, tj. ka kom ćemo, od tih segmenata težiti, a kada znamo gde idemo, onda to radimo fokusirano, bez rasipanja resursa.

market-research
 
Uz XSell budite:
 
Efektivni – napadnite za Vas krucijalna tržišta i tržišne segmente!
Efikasni – napadnite ih na pravi način!
 
 
 
 
 
 
 
 
Scroll to top