+381 (0) 11 228 86 44

Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Zašto XSell?

Da bi odgovorili na ovo pitanje, predstavićemo prvo ključne izazove prodajnih timova kod nas ali i globalno:

  • Osipanje prodajno orijentisane radne snage između 25% i 35%
  • Nedostatak visokokvalifikovane i obučene prodajno orijentisane radne snage sa zadovoljavajućim stepenom poznavanja IT industije i svetskih trendova u istoj
  • 80% lead-ova generisanih od strane marketinga bivaju ignorisani od strane prodajnog tima iz raznoraznih razloga
  • Vreme neophodno za dostizanje pune produktivnosti prodajnog tima jeste 7 i više meseci
  • 84% kvalifikovanih lead-ova ne dovodi do konkretne realizacije
  • Samo 59% angažovane prodajno orjentisane radne snage dostiže željenu kvotu (mesečnu ili godišnju)
  • Prosečno 80% odbačenih lead-ova u 24 meseca
  • Prosečno vreme neophodno za angažovanje radnika ovog profila je 60-90 dana
  • Cena direktne B2B prodaje dostiže i do 40% prihoda
  • 7 puta viša stopa uspeha vrhunski obučenih i osposobljenih prodajnih i marketing profesionalaca.

Jasno je dakle da su izazovi postavljeni pred domaće kompanije izuzetno ozbiljni i da je za njihovo prevazilaženje potreban jedan sistematski pristup baziran na savremenim organizacionim i prodajnim metodama.

MarketingTeam

XSell predstavlja jasan i energičan odgovor na sve pomenute izazove jer svojim klijentima nudi:

Visokoprofesionalni prodajni i marketinški tim

XSell tim sastavljen je od pažljivo selektiranih profesionalaca sa relevantnim znanjem iz svih ključnih oblasti: ciljane industrije, sales-a i marketinga. Specijalno projektovana organizaciona šema i pristup obezbeđuje visok nivo produktivnosti i efikasno upravljanje prodajnom silom. Svaki član tima prolazi čitav niz internih i eksternih obuka koje garantuju usklađenost sa kompanijskim procedurama i najviši nivo obučenosti prodajne sile. Neke od ključnih oblasti znanja na koje se fokusiraju pomenute obuke su sledeće :
 
* Customer Relationship Management – Obuka vezana za model komunikacije i interakcije sa postojećim i budućim klijentima.
* Sales Force CRM Software Training – Obuka za rad u najsavremenijem CRM software-u.
* Customer Stratification Methods (Metode stratifikacije klijenata)
* Modern Sales Techniques (Moderne prodajne tehnike):
  • Modern Prospecting – Veštine identifikovanja novih poslovnih prilika u bazi postojećih I potencijalnih klijenata uz korišćenje telefonskog poziva, mail-a ili direktnog razgovora (oči u oči). Ova veština je jedna od ključnih u procesu akvizicije novih klijenata.
  • Modern Customer Centric Pacing - Veština građenja profesionalne intime. Ova veština zapravo reprezentuje umetnost ostavljanja pozitivnog prvog utiska i izgradnje ciljanog odnosa sa klijentom koji otvara mogućnost daljih pregovora o saradnji.
  • Modern Probing – Veština identifikacije klijentovih želja i potreba kroz niz sofisticiranih strategija konverzacije.
  • Modern Presenting – Veština emocionalnog povezivanja sa klijentom kroz korišćenje inovativnih prezentacionih tehnika.
  • Transparent Negotiation – Veština predviđanja i zaobilaženja eventualnih blokada u toku razgovora sa klijentom koje mogu negativno uticati na ishod pregovora.
  • Ethical Closing – Prirodno zaključivanje modernog procesa prodaje. Bazira se na autentičnom i transparentnom angažovanju klijenta i obavezno se svodi na jednostavno pitanje. Izazov je u tome kada treba postaviti pitanje.
  • Authentic Relationship Building – Veština razvoja odnosa baziranog na realnoj emotivnoj povezanosti dva poslovna entiteta. Cilj je ne samo dobiti klijenta već dobiti klijenta za “ceo život”.
Sva istraživanja su pokazala da se angažovanjem ovakvog jednog tima višestruko premašuju rezultati INHOUSE tima i povećava ugled kompanije kroz brojne metode upravljanja klijentima (Customer Relationship Management).
 

Integracija tzv. “Cutting Edge” prodajnih i marketinških sistema i alata (CRM software, Market research tools, Customer stratification tools...)

Na ovaj način modernizuje se prodajni proces i omogućava se potpuna transparentnost i kontrola funkcionisanja angažovanog XSell prodajnog tima. U svakom trenutku dostupni su svi relevantni podaci, analize i izveštaji kao i opisi svih aktivnosti preduzetih na konkretnom projektu. Jednostavno, naš klijent će imati utisak da upravlja INHOUSE prodajnim timom.
 

Maksimalna fleksibilnost samog koncepta i distribucija rizika

sales-conceptU zavisnosti od trenutnog stepena aktivnosti klijenta na određenom tržištu i naravno klijentovih ambicija u datom trenutku, sam klijent može tempirati period angažovanja XSell tima kako bi optimizovao troškove prodaje i marketinga. Dakle umesto mukotrpnog i veoma skupog procesa selekcije kandidata, obuke tima i uvođenja u posao (proces koji traje između 6-9 meseci) klijentska kompanija u veoma kratkom vremenskom roku dobija prvoklasni prodajni i marketinški tim potpuno spreman za sve prodajne aktivnosti na bilo kom svetskom tržištu. XSell kompanija preuzima rizik traženja, angažovanja, obuke i uvođenja u posao prodajne sile i na taj način značajno rasterećuje i budžet i ljudske resurse klijentske kompanije.
 

Kompresija vremena neophodnog da se dođe do željenog nivoa prodaje

Sve prethodno navedene prednosti uz korišćenje već formiranih mreža partnera i stručnih konsultanata dovode do značajne kompresije vremena neophodnog da se ciljani proizvod ili usluga probije na željeno tržište. Dakle upravo ta mreža omogućava brzo trasiranje prodajnih kanala i dobijanje značajnih povratnih informacija sa tržišta koje imaju ključnu ulogu u poslovanju klijenta i prilagođavanju strategije razvoja tržišta.
 

Smanjenje troškova vezanih za formiranje i održavanje INHOUSE prodajnog tima

Realni troškovi angažovanja, obuke, kontinuirane edukacije i opremanja vrhunskg prodajnog tima predstavljaju značajno opterećenje (finansijsko i po pitanju ostalih resursa) za veliku većinu kompanija u svetu ali i kod nas. Pored nepotrebnog opterećenja, kompanija gubi fokus sa svojih tzv. CORE kompetencija i aktivnosti što je u današnjim uslovima na tržištu jednostavno nedopustivo. Prosečna ušteda ostvarena angažovanjem Sales Outsourcing tima jeste između 25% i 50% i daleko je od zanemarljive.
 

Dostupnost velikog broja naprednih servisa koje za svoje klijente nudi XSell kompanija

XSell zaista nudi kompletan portfeljo usluga vezanih za unapređenje prodajnog procesa, strateško planiranje, istraživanje ciljanih tržišta, ulazak na nova tržišta, unapređenje komercijalne realizacije, obuku INHOUSE prodajnog tima i ostale povezane oblasti. Jednostavno, našim klijentima dostupni su svi neophodni servisi za postizanje vrhunskih rezultata u domenu internacionalne prodaje.
 
 
 
XSell je vaš partner za najviše ciljeve!
Scroll to top